De economie doet het goed, het bedrijfsleven draait op volle toeren, dus u verwacht als werkgever honderd procent inzet van uw medewerkers. Afhankelijk van uw product of dienst is het najaar echt zo’n tijd om terug te kijken naar de eerste 8 a 9 maanden van het jaar. De targets kunnen misschien nog een beetje naar boven worden bijgesteld en er worden alweer plannen gemaakt voor de toekomst. Als iedereen z’n schouders er nog even onder zet dan wordt dit jaar wederom beter afgesloten dan het voorgaande jaar. Niet zelden motiveren werkgevers hun medewerkers extra door een incentive in te zetten of een belofte te doen om naar toe te werken.
Personeelsfeest om medewerkers te bedanken voor hun inzet
Worden de targets gehaald, dan is het met recht tijd voor een feestje. Aangezien alle personeelsleden van het bedrijf tijdens een personeelsfeest samen zijn, wordt vaak van de gelegenheid gebruik gemaakt om de cijfers en toekomstplannen te presenteren. En natuurlijk om alle medewerkers te bedanken voor hun inzet.
Een personeelsfeest is iets waar medewerkers enorm naar uitkijken. Zeker als u er iets echt bijzonders van durft te maken. Zo worden al jaren themafeesten georganiseerd. De afgelopen jaren is de Beachparty steeds populairder geworden, terwijl in de wat koelere maanden het Bal Masqué, het thema Gouwe Ouwe of de Mafia-avond georganiseerd worden.
Een bedrijfsfeest organiseren
Hoe doe je dat?
Bedrijfsfeesten zijn vaak ontzettend gezellig en leveren een blijvende herinnering op. Maar niet elke werkgever heeft de kennis en ‘handjes’ in huis om het te organiseren.
Gelukkig is dat onze specialiteit. Wij hebben voor talloze bedrijven themafeesten, maar ook interactie congressen en de bijbehorende communicatie georganiseerd.
Brainstormen over de mogelijkheden?
Bent u op zoek naar een partner in de organisatie van uw bedrijfsfeest en de marketingcommunicatie daar omheen? Wij komen uiteraard graag met u in gesprek. Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking en laat u verrassen door de mogelijkheden!